FAQ en retourbeleid webshop

Mag ik mijn haakpatroon retourneren?

Helaas is het niet mogelijk een een haakpatroon te retourneren. Doordat ik niet kan controleren of het patroon gebruikt is nadat het is gedownload zou het te fraudegevoelig zijn om een retourbeleid toe te passen. U mag er vanuit gaan dat alle patronen uitgebreid getest zijn. Helaas kan het nog altijd het geval zijn dat er ergens een foutje in zit, in dat geval hoor ik het natuurlijk graag zodat ik het patroon kan corrigeren. U ontvangt dan het aangepaste patroon van mij.

Hoe download ik een patroon?

Nadat de betaling rond is wordt u teruggeleid naar een webpagina waar u het patroon direct kunt downloaden. Op dat moment ontvangt u ook een email bevestiging van de bestelling. In deze email staat ook een download link. Deze kunt u gebruiken als u het patroon later nog eens terug wilt zoeken.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Controleer de spam folder in uw mailbox. Indien u de mail daar ook niet vindt kunt u contact opnemen met info@squarepigillustrations.nl, dan kan ik controleren of het juiste emailadres opgegeven is. Zorg dat u in de email vermeld wat het ordernummer is en wat de besteldatum was.

Mag ik het haakpatroon doorsturen aan een vriend/vriendin?

Nee. Op de haakpatronen rust een copyright, het is niet toegestaan om deze door te geven, door te verkopen of te vertalen en dan te verkopen. Na koop van een patroon is heb je uitsluitend toestemming om het patroon voor eigen gebruik te printen.

Mag ik mijn gehaakte knuffeltje verkopen?

Ja dát mag wel! Indien je een knuffel verkoopt die gehaakt is met één van mijn patronen zou ik het zeer waarderen als je mij in de credits zet.